söndag 27 september 2009

Söndag- love is my heroin.

Hej blogg.
Söndag.
Nio minuter i nio.
Ja, det är ju inte utan att man blir smått trött på sig själv.
Hur fruktansvärt svårt kan det vara att sova ut under helgen?!
Nåväl.
Söndag.
Sju minuter i nio.
I går var det kul.
Jag susade fram bak på en moped, utan ett problem i världen, med en påse chips och en enorm godispåse i moppelådan.
Den stora frihetskänslan som sprider sig i hela mig så fort jag känner doften av mopedavgaser och hur vinden kryper in under alla lager kläder, är helt omöjlig att beskriva.
Och det skadar ju inte att man slipper bry sig om att köra, eftersom det har man världens bästa mopedförare till.
Söndag.
Tre minuter i nio.
Just nu sitter jag och äter frukost och kollar på disneychannel.
Och har John ME's låt "Love is my drug" dunkande i skallen. Seriöst, det är som om jag har ett Gothia Disco inuti huvudet.
Söndag.
Noll minuter i nio.
Dags att kasta sig tillbaka in verkligheten.

Peace out.
Astrid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar