måndag 19 oktober 2009

Måndag- Den saknande pusselbiten.

Hej blogg.
Jag har tänk på en sak.
På sista tiden så har jag hittat ett flertal underbara melodier som verkligen beskriver och värmer in i ryggmärgen. En sån melodi som man aldrig vill ska ta slut. Och det enda man vill är att dela med sig av den med andra.
Så man börjar skriva texten på sin blogg.
Då slår det en.
DEN FÖRBASKAT UNDERBARA LÅTEN HAR JU INGEN TEXT!!!!
Du kanske tycker att jag är helkorkad, men det tycker faktiskt inte jag.
Jag har gjort detta misstag ett flertal gånger.
Reslutatet har blivit ett helt hav av la:ande, dum-ande, och hum-ande.
Äsch.
Jag får helt enkelt klippa och klistra lite extra bara.
Och medan du lyssnar på melodin så vill jag att du har i åtanke vad mycket extra slit jag fått utföra bara för din skull.
Melodin heter La valse d'Amelie.
Amelies vals.
Lyssna och njut.
Annars får du fett med spö!!
Hihi.

Peace out.
Astrid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar