lördag 23 januari 2010

Lördag- för jag trodde att du fanns och väntade mig.

Hej blogg.
Long time, no inspiration.
Jag har så smått börjat min hundraåriga utforskningsexpidition av Spotify-djungeln. Det är riktigt nervkittlande.
För övrigt så sitter jag här framför TV:n och sörjer min minimala sömn och kastar ögonkast efter ögonkast mot So you think you can dance på kanal 5. Jag skulle också vilja dansa, i en kort brinnande klänning och le från ögonbryn till ögonbryn med gnistrande mjölkvita tänder.
Och faktiskt så kommer en liten del av detta önskemål bli verklighet.
Inte det där med dansandet, inte heller med klänningen utan med det gnistrande leendet.
Jag ska nämligen få tre kilo metallskot in i käften inom en snar framtid.
Men det ska väl bli spännande på sitt sätt.
Nu bär det av mot den stora staden Göteborg.

Peace out.
Astrid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar