tisdag 27 april 2010

Tisdag- Vad gjorde man innan spotify?

Hej blogg.
Här kommer ännu en Spotifylista, från mig till dig.

- I love your smile med Charlie Winston.
Allvarligt talat, vad kan jag säga? I love your smile more then you know. Come back to me girl, I'll love and I'll stay .
- Lalalove you med BB Brunes.
Är i och för sig på franska, men Shakespeare var fransman har jag hört så det låter ju lovande...
- Hey ya med Will Young.
En lung och kärleksfull cover av en kille med en het simmarkropp. Tror jag.
- Stopp med Veronica Maggio.
För mycket vatten ska rinna under många broar innan jag slutar nynna på denna låt.
- Det som håller oss vid liv med Peter LeMarc.
Så fortsätt längta. Hitta mod. Våga hoppas. Våga tro. Tro på drömmar. Ta ett kliv. Vält den värld du lever i. Och var en galning. Var naiv. Det är det som håller oss vid liv.

Peace out
Astrid.

1 kommentar:

  1. hörrö... kan du inte lägga upp en länk till din spotify-lista så man får höra?

    SvaraRadera