
Visar inlägg med etikett Dag för dag. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Dag för dag. Visa alla inlägg
måndag 16 april 2012
söndag 15 april 2012
Söndag- Dancing with myself


Hej blogg.
Idag tar påsklovet slut och äntligen har vårsolen hittat tillbaka.
Idag övningskör jag baklänges, handlar på Ica Maxi och boxas mot mig själv i spegeln till Eye Of The Tiger.
Idag övningskör jag baklänges, handlar på Ica Maxi och boxas mot mig själv i spegeln till Eye Of The Tiger.
Förresten, igår vann Sverige VM-guld i konståkningsteamåkning!!! Jag var där och det var underbart! Heja Sverige!
/Astrid
lördag 14 april 2012
Lördag- You jump, I jump
www.weheartit.comHej blogg.
Igår var jag och såg Titanic på bio.
Herregud alltså. Shit pommes frittes.
/Astrid
torsdag 12 april 2012
Torsdag- Yes sir
onsdag 28 mars 2012
tisdag 27 mars 2012
måndag 26 mars 2012
Måndag- Call me later
www.weheartit.comHej blogg.
Idag har jag fått en ny telefon. Nej, ingen iphone. En vanlig hederlig med knappar och Quadrapop. Everything a girl could ever dream of!
/Astrid
söndag 25 mars 2012
Söndag- Just sing little darling sing with me



www.weheartit.comHej blogg.
Idag är det alldeles underbart soligt och jag hänger, som så många gånger förr, i kyrkan.
Ikväll blirre zumba!
/Astrid
lördag 24 mars 2012
Lördag- the world's greatest
tisdag 20 mars 2012
söndag 18 mars 2012
Söndag- sleepy sleepy sunday
www.weheartit.comHej blogg.
Idag dricker jag orangina till frukost och fortsätter absorbera Hungerspelen-triologin. LÅT DET ALDRIG TA SLUT!
/Astrid
fredag 16 mars 2012
Fredag- det bästa av allt
www.weheartit.comHej blogg.
Det värsta jag vet är att läsa ut en bok. En bok som inslutit och totalt ätit upp hela ens sinne i flera dagar. En bok som läst i timmar. På bussen, i skolan, vid frukostbordet. En sagolik historia som hjälper glömskan, tillåter flykten, fyller det tomma. Ger trygghet och tröst.
Det värsta jag vet är att läsa ut en bok och sen efteråt känna sig sådär otroligt ihålig. Ensam.
Det värsta jag vet är att läsa ut en bok.
Det bästa jag vet är att veta att man har både del två och del tre i sitt våld.
Bloggläsare, hör upp: LÄS HUNGERSPELEN-TRIOLOGIN!
/Astrid
torsdag 15 mars 2012
måndag 12 mars 2012
Måndag- Kanske var det tur
söndag 11 mars 2012
Söndag- group hug
lördag 10 mars 2012
Lördag- on a sunny afternoon
torsdag 8 mars 2012
Torsdag- Today I don't feel like doing anything
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)









































