måndag 3 maj 2010

S- som i strålande. Otify- bara för att det är coolt.

Hej blogg.
Här kommer ytterligare några musiktips från min eftertraktade samling.
Denna gången heter Spotifylistan You just stole my heart. I hate you.
Lyssna och njut, mina vänner.

-Hello, I love you med The Doors.
En mycket gammal låt som får mig att digga som aldrig förr. FLOWERPOWER!!
- 1, 2, 3 med Camille.
Ännu en fransk låt. Dessvärre älskar jag den.
- The book of love med Peter Gabriel.
Direkt från världens gulligaste film med universums största tantvarning, Shall we dance. Nåja, Richard Gere är ju alltid Richard Gere...
- No air duet with Chris Brown med Jordin Sparks.
Lite äkta RnB med en riktigt tung klappmaskin. Och med en urgullig text.
- Somewhere only we know med Keane.
Väldigt udda musikvideo må jag säga men helt underbar låt.
- Use somebody med Kings of Leon.
You know that I can use somebody. Someone like youuuuuuu!

Peace out.
Astrid.

1 kommentar: