lördag 4 juni 2011

Lördag- gräsänkling (sommar) blues

Hej blogg.
Idag är det lördag. Trots att jag är så avundsjuk att jag bara vill skrika på alla som i kväll ska få se Håkan i sitt esse så går det ingen nöd på mig!
Jag har klistrat fast rumpan i soffan och blicken på tv:n. Jag rör mig inte en centimeter annat än för att gå på toa eller byta DVD-film. Jag är faktiskt mycket effektiv när det gäller filmmaraton the romantic and american-way! Än så länge har jag betat av både The Holiday (Jude Law får mig att dreggla, Jack Black får mig att skratta och den där gubben får mig alltid att storböla!) och Runaway Bride. Ikväll får det nog bli något lite mer lättsmällt. En dataanimerad samurajpanda skulle sitta fint... Men vi får väl se.

Peace out.
Astrid.

update: Mamma motarbetar mig genom att baka smulpaj. Guilty...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar