måndag 27 juni 2011

Måndag- livets tombola

Hej blogg.
Jag hade faktiskt inte tänkt blogga något idag.
Inte skrivblogga åtminstone.
Kände mig botten.
Jag gjorde som jag alltid gör när the botten is nådd, öppnade mitt sovrumsfönster på vid gavel, drog ner rullgardinen, la mig i sängen och försökte försvinna. Andas in den klara krispiga svenska sommarkvällsluften och andas ut det där dåliga. Det funkade rätt dåligt tills jag satte på webradion och lyssnade på underbara UnderbaraClaras sommarprat.
Vilken fantastisk underbar Clara!
Och då kändes hjärtat lite lättare.
Så nu sitter jag här och skrivbloggar så att det stänker om det!
Jag har en vän som heter Johanna. Hon är finfin men ska snart lämna mig för något så fånigt som ett år i Nya Zeeland... Nåja, detta ger ju mig ett ypperligt tillfälle till att tissla och tassla och reta lite gallfeber på henne. Hehe.
Så, Johanna! Om du läser detta så vill jag bara att du ska veta att alla avskedspresenter jag har fixat/håller på att fixa till dig är tillsammans ett enda stort mästerverk. Och att jag älskar dig!
Just det, jag lyckades också klicka in på en blognamegenerator när jag slösökte på google.
Och usch så många fina förslag det poppade upp. Tillsammans blev de nästan som en liten dikt.

Blue life.
Hungry notes.
Smiling Group in a Teary Room.
Red Voices and Green Silence.
Belle Dreams.
Quelle Drems!

Foolish Blathering.
Heart home.

Peace out.
Astrid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar