lördag 26 mars 2011

Lördag- walking on sunshine.

Hej blogg.
Åh vilken underbar dag!
I gårkväll var det kalas. Tårta och sånt. Och riktigt fina vänner.
I morse vaknade jag på golvet i min bästis rum då de första solstrålarna dansade in genom fönstret. Jag drack äppeljuice, skrattade åt fåniga youtubeklipp och fick skjuts på moppe.
Precis som på den gamla goda tiden.
Jag har sagt det förut men det tåls att sägas igen, som än händer så kommer hon alltid vara min bästis.
Resten av dagen spenderades i vårextas göteborgstyle. Jag provspelade en hel hög elpianon i en tuff musikaffär och kände mig som en rockstar. Jag gick armkrok och skrattade med min mamma i Haga. Jag köpte (nästan) allt blommigt jag kunde hitta. Jag lutade huvudet bakåt och fullkomligt drunkade i D-vitamin, sol och vår.
I'm walking on sunshine.
And don't you feel good?!

Peace out.
Astrid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar