tisdag 8 mars 2011

Tisdag- If I ruled the world everyday would be the first day of spring!

Hej blogg.
God is good.
All the time.
Allas hemliga önskan har gått i uppfyllelse.
Veckor, ja kanske till och med månader har gått åt. Ögonfransar har blåsts iväg, tummar har knutits och ögon har knipts ihop precis när klockan slår 22:22.
Och idag smäller det!
Idag är det dagen med stort D.
Eller snarare stort F.
Eller snarare stort allt.
FÖRSTA DAGEN PÅ VÅREN!
Eller som min far så klokt sa häromdagen:
"Det känns som om man bott i en mörk källare i ett halvår och nu äntligen drar någon upp rullgardinen!"
Min rullgardin är så uppdragen det går!
Och jag är så glad man kan bli!
Conversen är på. Åh mina älskade marinblå converse! Och bara känslan att faktiskt känna gruset genom skosulorna när man går på asfallt... Åh det är så underbart!!
Idag är det tisdag. Ett enda virrvarr.
Mr Bean, skrattanfall, Project Runway-komplex, sol i sinne, Lady Gaga...
Allt en riktigt bra tisdag behöver!
Och nu har jag fått prata med en sann och älskad vän på telefon.
Och spelat massa massa piano.
Och bokat in räkfrossa med mamma på fredag.
What more can a girl wish for?
God is good.
All the time!

Peace out.
Astrid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar