måndag 17 januari 2011

Måndag- hela livet blev en helg.

Hej blogg.
Idag är det måndag.
Nej, förlåt.
Bara måndag är en underskattning.
Idag är det MÅNDAG!
Isslask upp till knäväcken.
Tandläkarbesök som bevisade det omöjliga- ja, det kan göra ondare i käften!
Ett ständigt flängande hit och dit. Upp och ner. Fram och bak.
Och efter ett titt i kalendern och veckans upplägg så går det upp för en att allt ÄR uppochner. Och framochbak.
Och till råga på allt så lyckades jag bli utelåst och fick agera inbrottstjuv trots mina ömma (och hyfsat oexisterande) skakarumpanmuskler. (jag vill inte ens veta vad grannarna tänkte...)
Nu är jag helt slut.
Känner mig som en sån där helcrazy leksaksapa med cymbaler som någon glömt att skruva upp.
Dricker sprite ur flaskan.
Bara för att det är måndag.
Förlåt.
MÅNDAG!

Peace out.
Astrid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar