torsdag 6 januari 2011

Torsdag- hoppar och trampar på ditt hjärta.

Hej blogg.
Snön har börjat smälta. Äntligen. Jag står här med mina klargula och skitroliga pompoms och hejar på våren.
"Våren let's go let's go våren let's go!"
Jag har dock en liiiiiiiiiiiten känsla av att vintern hitills bara är toppen av isberget. (ursäkta ordvitsen.)
Det är 2011 i alla fall. Och jag är redan kriminell. Jag har brutit mot den viktigaste lagen av dem alla- de heliga nyårslöfterna. PAMPAMPAAAAAAM! (ljudeffekt copyright Astrid)
Nyårslöfte nr. 4 i ordningen, nerskrivet i det heliga collegeblocket, lyder följande:
"Du skola icke slösa pengar i januari. Håll dig borta från den s.k. Nordstan"
Ja... det gick ju...sådär....
Nåja, jag är fortfarande hög på shoppingruset så ingen skrik och panik.
Inte förrän jag kollar hur mycket, förlåt lite, jag har kvar på kontot...

Peace out.
Astrid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar