tisdag 25 januari 2011

Tisdag- Life is to short for bad fitting jeans.

Hej blogg.
Här sitter jag, osminkad och ärlig, och klipper.
Har dagen till ära rotat fram ett mini-mount everest av gamla Veckorevyn.
Överst på min sagolika hög av inspirerande fantastiskt yumyum ligger tidningarnas tidning.
Elle.
Tidningarnas okrönta drottning.
Och lyckliga jag äger crème de la crème av november.
Decibellnivån av mitt ytterst flickiga "hihi" då jag tänker på detta är rätt skadlig tror jag...
Så fort jag får en stund över tänkte jag nämligen sätta ihop en inspirationanslagstavla att hänga på väggen.
Och du vet, bli inspirerad!
Vem vet, kanske blir jag SÅ inspirerad att jag slänger upp en bild av det färdiga resultatet här på bloggen?
Mitt öde ligger i tidens händer.
Damn, I'm poetic...

Peace out.
Astrid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar