måndag 9 maj 2011

Måndag- I wanted someone to love completely

http://www.weheartit.com/

Hej blogg.
"Nu är sommaren här på riktigt!" säger metrologen på tv4 och jag vill bara hoppa in i tv:n och pussa henne rätt på mun.
Åh, sommar!
Jag kunde inte somna igår, trots att jag var helt slut.
Fjärilarna i magen var ett faktum redan på eftermiddagen och runt halv tolv så hade de förvandlats till köttätande pirayor som åt upp mig inifrån.
Det gjorde inte ont, det pirrade bara och det gjorde mig helt spritt språngande.
"Du har myror i brallan, Astrid!" skulle Ola Lindholm sagt.
Men Ola, jag är bara så otroligt taggad!
Min vecka 19 kommer bli helt fenomenal!
- Romeo och Julia parallellt med skolan!
- Slaget om innerstan!
- Stockholm med lesbisk älsklingsvän till helgen!
Kan det bli bättre?
I dont think so!

Peace out.
Astrid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar