söndag 6 juni 2010

Peace, love and music.

www.weheartit.com

Här kommer ännu en härlig spotifylista.
Jag kallar den "Whenever you feel like it."

- Rock that body med Black Eyed Peas.
Gör så att jag vill dansa.
Nej, gör så att jag önskar att jag kunde dansa.
- We are the champions med Queen.
Tidlös melodi med hög pepp-faktor. Damma av luftgitarren och lufttrumsetet.
- Don't let me be missunderstood med Santa Esmeralda.
Från filmen Kill Bill med riktigt klockrena rytmer som får mig att tänka på stekande hetta och våldsamma rörelser.
- The Phantom of the Opera med the Orginal Cast from the Phantom of the Opera.
Låten ger mig gåshud varje gång. Skräckblandad förtjusning så att det visslar om det.
- Tommy-Gun med Royal Republic.
Okej, jag har kanske inte fattat texten riktigt än men jag kan inte låta bli...
- Shout med Lulu and the Luvvers.
Gör mig hyperaktiv och sprudlande.
- Hey, soul sister med Train.
Troligtvist sommarens värsta plåga men än så länge kan var verkligen inte tröttna på den. Like a virgin, you're Madonna.
- Calleth you, Commeth I med The Ark.
En låt som jag älskat sen jag hade den på min Hits for Kids 7- skiva.

Peace out.
Astrid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar