fredag 19 november 2010

Fredag- Det går bra nu...

Hej blogg.
Det snöar.
Det snöar riktigt ordentligt.
Hela jag har växt fast i soffan och jag har en svag eftersmak av sourcreamchips i munnen.
Veckan har varit lång.
Det är mycket nu...
Hur kommer det sig förresten att man alltid säger så?
Att man alltid måste konstatera att "det är mycket nu"?
Varför tar man inte ett djupt andetag och tar tag i det istället?
Det är mycket nu...
Det är klart att det är mycket nu!
När skulle det annars vara mycket?
Men vem är jag att predika förresten?
Som har som en magnetisk dragningskraft till den limegröna IKEA-soffan.
Nåja, det snöar i alla fall...

Peace out.
Astrid.

1 kommentar:

  1. Folk frågar hur är det? svaret är nästan alltid det är bara bra men mycket.
    FIKA, FIKA, FIKA!!
    Jag tycker att vi borde sätta oss på ett café och dricka en chai latte som egentligen är alldeles för söt men som får varenda liten nerv i kroppen att känna julstämning!

    PS: Din blogg är underbar, vet att jag alltid säger det men det är sant!! <3

    SvaraRadera