tisdag 30 november 2010

Tisdag- All I want for christmas.

Hej blogg.
I morgon är det första december.
Mamma köpte en chokladkalender till mig idag. Hihi.
I all pirrande julanda så kastar jag in mina allra bästa jullåtar.
Eskimåpuss.

All I want for christmas is you med Mariah Carey.
Framför spegeln med hårborsten i näven kommer ni att finna mig mimandes till denna låten enda till annandag påsk.
Last Christmas med Wham!
Lika härligt smörig som ett gammalt pepparkakshus.
Rockin' around the christmastree med Brenda Lee.
Får mig att vilja slå in klappar. Och sen så upp. Och sen slå in igen.
Pie Jesus med Sarah Brightman
Hallå hallå, det är operanörden Astrid som talar.
This time of the year med Brook Benton.
Får mig att tänka på snö som långsamt singlar ner från natthimlen. Som man trött följer med blicker, från himlen ner till marken, i ljuset från den elektriska adventsljusstaken. Det är äkta jul det...
Viskar en bön med Peter Jöback
Killen med universums bästa julsångsröst!
När det lider mot jul med Krister St. Hill.
Min favorit.
Have yourself a merry little christmas med Tyler Hilton.
Min absoluta favorit.
Peace out.
Astrid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar