söndag 21 november 2010

Söndag- Don't stop me now!

Hej blogg.
Och hon har återuppstått!
MAGI!
Jag måste bara få berätta om vilken extravagansk (Ja det är ett ord. Från och med nu i alla fall...) sensationell kväll det var igår. Det var metal för hela slanten! Ett tips till alla där ute:
Om du någonsin i ditt liv får chansen att åka till Partille och sitta i en tand, TA DEN!
FÖR GUDS SKULL TA DEN!
Efter att mållöst ha vandrat runt i timmar i en grådaskig bubbla av misslyckanden och blä-ighet så har jag äntligen tagit mitt förnuft till fånga. Jag har greppat tag i mig själv och skakat fram all optimism. (Ja det är ett ord. Från och med nu i alla fall...)
Är det stressigt i skolan? Börja organisera!
Känner du dig ful? Gå till frisören!
Är ditt liv tragiskt, gräsligt och proppfullt av misslyckanden? Gör något åt det!
Men halt ett ögonblick! Den lilla pessemisten inom mig får ordet. Hon ler ett litet lömst leende och gnuggar sina små lömska händer när hon säger:
"Detta, min vän är bara tillfälligt! Snart, ack så snart så faller du ner i tragikträsket igen!"
Men vet du vad?
Bring it on!

Peace out.
Astrid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar