lördag 27 november 2010

Lördag- långt bortom tid och rum.

Hej blogg.
Klockan är halv tio.
Jag har varit klarvaken i en timme.
Ändå ligger jag fortfarande i sängen. Utan några som helst planer att röra mig ur fläcken, ens för att äta frukost. Frukost är överskattat, enligt min ringa mening. I alla fall på lördagmornar.
Idag ska jag bara göra härliga och mysiga saker. Ta bussen ner från det snöbeklädda berget, genom det idylliska villaområdet ner till centrum. Gå in en sväng på bokhandeln och köpa några försenade födelsedagspresenter. (borde kanske tillägga att dessa presenter är till mig själv...)
Slinka in på det ack så trendiga caféet och köpa varm choklad i en takeawaykopp. Kanske även konstant lyssna på P3.
Eller så ligger jag bara kvar i sängen.
Vi får se hur det blir.
Det som sker, det sker.

Peace out.
Astrid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar