söndag 14 november 2010

Söndag- hörselskadan är lite av charmen...

Hej blogg.
Igår köpte jag nya hörlurar till min fiiiina guldgula ipod.
Nu är jag som en omkringvandrande svensk flagga. Blåa hörlurar, gul ipod.
Det är verkligen helt underbart. För första gången så kan var verkligen verkligen drunkna i musiken. Seriöst, finns det något bättre? Vardagens brus bara rensas bort.
Och eftersom jag nu känner mig ovanligt generös och inspirerad så tänkte jag kasta in lite sånna där halvtöntiga musiktips som jag vet att ni alla älskar.

Fuldans med Folkkultur.
Helt underbart unik mongotext. Mmmm.
Ser jag tjock ut i den här? med Joakim & Joel.
"Det får bli minimorötter en vecka, det får bli det!"
She med Sugarplum Fairy.
Man hör det redan på introt. Lyckoruset är ett faktum och nästan ett måste.
2 steg från Paradise med Håkan Hellström.
Jag har aldrig varit speciellt Håkan Hellström-frälst... Tills han släppte sin senaste skiva.
Cell Block Tango från musikalen Chicago.
Arga. Farliga. Snygga. Finns det något bättre?

Peace out.
Astrid.

1 kommentar: