torsdag 30 september 2010

Torsdag- September says Spotify

Hej blogg.
Jag tänkte slänga in min senaste playlist, såhär mitt i mellan historiaboken och danslektionen.
Nåja.
Spellistan heter
"Wake me up when September ends".

Isn't it obvious med Erik Hassle.
Jag har sagt det förut, men det tåls att sägas igen. Mmmmmmmm.
Ballad från en loftsäng med Oskar Linnros.
Ja, jag älskar herr Linnros fortfarande. Vaddå då? Det var ju inte bara en sommarflirt precis...
Din mamma med Oskar Linnros.
Vaddå då??!
Why dont you love me med Beyoncé.
I've got beauty, I've got class. I've got style and I got ass.
Et Maintenant med Gilbert Becaud.
Ännu en fransk låt om brustna hjärtan. Förlåt, men jag har hört att Frankrike-feber smittar...
Fuck you med Cee Lo Green.
Så galet skön, bara. Hans gälla röst och den icke-rumsrena texten får dock min far att rynka lite på näsan...
Feeling good med Michael Bublé.
Storband is the shit.

Peace out.
Astrid
a.k.a. Stureplansprinsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar