onsdag 13 april 2011

Onsdag- how wonderful life is.

Hej blogg.
Vi har alla varit med om det.
Vissa oftare än andra.
En sån där bra dag.
Jag vill slå ett slag för studiedagen!
En mycket mycket bra påhitt enligt mig!
Även fast jag inte sett solen på årtionden så steg jag upp i ottan, drog på mig jeansjackan och begav mig mot universums centrum och händelsemetropol- Göteborg!
En hel dag låg framför mig tillsammans med min korthåriga älskling Johanna och hennes söta vänner på deras skola som mer liknar ett mysigt museum än ett gymnasium. Lyllosar!
Väl hemma igen så bakade jag kokosbollar utan kokos (med andra ord, massa chokladdeg), åt upp alla kokosbollar utan kokos (med andra ord, massa chokladdeg) och nu ska jag dra på mig min blommigaste blåaste kjol och gå på opera.
På en vanlig sketen onsdag!
Am I awesome or am I awesome?

Peace out.
Astrid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar