onsdag 27 april 2011

Onsdag- this is so intense it makes no sense.

Hej blogg.
Idag är det onsdag även fast det känns som om det bara är tisdag och jag lever i en av de absolut mest intensiva tiderna i mitt liv- den fruktade men efterlängtade intensivveckan!! (PAM-PAM-PAAM!)
Eftersom mitt liv gått från snigelfart till formel 1-bil så kommer dessvärre bloggen bli lidande...
Hata mig inte.
Läste mitt horoskop idag. Två gånger faktiskt.
Först i dagens Metro där saturnus eller jupiter eller nåt uppmuntrade mig att ta på mig ansvar som jag inte har 100 procent ansvar för och sen på Veckorevyns hemsida där det stod att jag hade två flitiga veckor framför mig.
Se, till och med stjärnorna säger åt mig att kämpa och vara intensiv!
Så hata mig inte.
Vi ses snart igen!
Glöm inte att kolla vår estetblogg.

Peace out.
Astrid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar