fredag 8 oktober 2010

Fredag- puss på en buss.

Hej blogg.
Idag är det fredag.
Jag och morsan har bunkrat upp med chips och dipp som om det vore svält.
Dagen idag har varit riktigt fin.
Jag vet att jag tjatar, men det tåls att sägas igen:
ES10ab är bäst! Ingen protest!
Vi fick dock inga geleråttor på historialektionen. Hm...Synd...
Efter skolan åt jag ballerina och sjöng om en indian och Tarzan hemma hos min bästis som skulle kunna extraknäcka som trubadur med sitt magnefika gitarrspel och påhittiga rim.
Jag åkte buss hem.
Säga vad man vill om Västtrafik, men jag älskar att åka buss.
Speciellt på höstkvällen, när solen håller på att gå ner och himlen växer minut för minut.
Och idag så fick jag faktiskt en puss. När jag åkte buss.
Fan, jag kan ju också bli trubadur!!
Ebba, sluta vara sjuk!!! Om inte du kommer på måndag då skriker jag.

Peace out.
Astrid.

2 kommentarer:

  1. jag satte mig på en buss och åkte fram och tillbaka in till göteborg bara för att få se när himlen växte, det är nog det finaste som finns.

    SvaraRadera