söndag 24 oktober 2010

Söndag- turkisk film med lyckligt slut.

Hej blogg.
Idag är det söndag.
Jag sitter i mina allra sunkigaste mjukisbrallor och lyssnar på bara bra musik. Jag önskar lite i smyg att jag hade längre hår så att jag kunde headbanga ordentligt... Men men.
Efter att ha tagit inspiration från min favvobloggerska (www.someonespeciell.blogg.se. klicka in or die!) så gjorde jag något mycket mycket givande. Jag gick in på bloglovin.
Och gissa vad?
JAG HAR TRE FÖLJARE!!!
HEJA MIG!
Hahah.
Jag måste bara få passa på att genom cyberrymden skicka ut en lång varm kram till dessa tre människor som faktiskt läser mina blogginlägg fulla av strunt och som kanske till och med läst detta urfåniga blogginlägg...
Puss på er.
I morgon är det skola igen. Efter den slöaste helgen i slöhetens historia.

Peace out.
Astrid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar