tisdag 12 oktober 2010

Tisdag- Pytt i pannan.

Hej blogg.
Jag är trött.
Förmodar jag.
Hoppas jag.
Är det någon mer än jag som vill skjuta sig själv när alarmet på mobilen går igång 06:45 varje morgon/natt, men är för trött för att leta reda på sin laddade tjänstepistol?
Det spelar ingen roll att det är Hit me baby one more time, det är för jävligt ändå.
Igår kväll så pluggade jag.
Eller jag snarare satt och intalade mig själv att jag pluggade medan jag satt och druknade i Spotifyoceanen.
Hela dagen idag så har jag sett 10 upphöjt till -12 och prefix så fort jag blundat. Det liksom snurrar runt i huvudet. Och inte på det bra pedagodiska sättet för jag kan det fortfarande inte.
Jag vet inte men när en 15-åring stavar gillar med j så kanske det är dags att ge upp.

Peace out.
Astrid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar