onsdag 6 oktober 2010

Onsdag- How to survive 101

Hej blogg.
Idag har jag orienterat.
Ordet orientering förknippar jag med regn och klump i halsen.
Det känns bara så stört onödigt!
Hallå, har någon någonsin hört talas om GPS??!
Haha, usch vad jag känner mig som en töntig 2000-talist med mobilen närmast hjärtat...
Men till mitt försvar kan jag i alla fall säga att jag haft en sensationellt bra dag.
Visst, orientering är inte okej och visst, jag höll kartan upp-och-ner.
Men efter en dag som denna ställer jag mig själv frågan:
Kan någonting någonsin bli dåligt med Enhörning Svampbob 10 Awesome Badass?
DON'T THINK SO!!!!!
Och det känns så sjukt bra.
Tre år till av detta känns så sjukt bra.
Nu springer jag runt i mjukisbrallan och skakar rumpa till Fuck You med Cee Lo Green.
Snart blir det möte med Peters lärjungar.
Onsdagar är helt klart underskattade...

Peace out.
Astrid.

Ps. www.someonespeciell.blogg.se Världens bästa Ebbas världsbästa blogg.

1 kommentar: