tisdag 26 oktober 2010

Tisdag- the rising of Astrid.

Hej blogg.
Idag är det tisdag.
När jag öppnade ytterdörren i morse så var jag nästan helt säker på att jag av misstag öppnat frysen istället.
-4,4 grader celcius.
VART ÄR VÄRLDEN PÅ VÄG??????
Nu sitter jag här i alla fall, i förd två par raggsockor och torgvantar, och väntar på sommaren.
Jag tänker INTE lämna huset förrän det är minst 20 grader varmt ute... Så det så!!
Veckan innan sportlovet åker jag till Gran Canaria.
Tänkte bara att du ville veta.
Av egna erfarenheter så råkar jag veta att andra veckan i februari inte är den ultimata veckan att exempelvis ligga på stranden eller göra kanonkulan i poolen...Inte i Sverige i alla fall...
Tänkte bara att du ville veta.
Men men, känn dig inte hjärtekrossade! Jag lovar att tänka på dig när planet lyfter och flyger i väg mot mitt paradis.
Muhahaha.

Peace out.
Astrid.

1 kommentar:

  1. Längtar så till sportlovet för jag ska till EGYPTEN :D:D
    tänkte bara att du ville veta så att alla kan vara lite avundsjuka på oss...
    P.S bästa bloggen!!

    SvaraRadera